Profesionalni
upravnik zgrade Beograd
Profesionalni upravnici zgrada Beograd: Pristupačni paketi po meri - Održavanje i upravljanje zgradom za sve vrste stambenih zajednica.
Ukoliko stanari nisu zadovoljni našim radom u prvih 3 meseca, vraćamo novac – bez ikakvih pitanja!
Profesionalni upravnik Beograd: Šta rade naši profesionalni upravnici zgrada?
Licencirani upravnik zgrade bez rizika uz potpunu garanciju!
Naša firma pruža pouzdane usluge profesionalnog upravljanja, s potpunom garancijom zadovoljstva. Ako niste zadovoljni našim uslugama u prva tri meseca, vraćamo novac stambenoj zajednici! ✅
Izradićemo detaljan plan rada
Uradićemo presek finansijskog stanja zgrade
Aplicirati za sve aktivne opštinske subvencije
Izvršiti generalni tehnički pregled zgrade
Izradićemo plan za upravljanje i održavanje
Da li ste zadovoljni Vašim trenutnim upravnikom zgrade?
Da li se prepoznajete u sledećim situacijama?
Prazna obećanja upravnika koja se ne ostvaruju.
Neispravne instalacije u zgradi, iako redovno plaćate održavanje.
Neprestano podsećanje upravnika na probleme.
Nedostatak inicijative i ažurnosti.
Nejasnoće oko troškova za održavanje zgrade.
Nedostatak tekućeg i investicionog održavanja zgrade.
🔔 Vreme je za promenu upravnika!
Portfolio zgrada u našem sistemu
Više od 280 stambenih objekata u Beogradu koristi Beohost usluge profesionalnih upravnika!
Cene usluga profesionalnog upravnika
Šta stanari kažu o nama?
Više od 9500 stanara zadovoljno je našim uslugama, pridružite im se!
Stanar, SZ Pregrevica 44
📍Zemun, Beograd
"Beohost firma je zaista izvanredna u pružanju usluga profesionalnog upravljanja nekretninama. Uvek su spremni da odgovore na sve zahteve i rešavaju probleme sa stambenom zajednicom brzo i efikasno."
Stanar, Milutina Milankovića 55
📍Novi Beograd, Beograd
"Uvek su spremni odgovoriti na zahteve i rešiti probleme brzo i profesionalno. Bez rezerve preporučujemo Beohost svima koji traže vrhunsku uslugu čišćenja zgrada."
Stanar, SZ Pregrevica 44
📍Zemun, Beograd
"Njihovo profesionalno upravljanje nekretninama zaista izlazi izvan očekivanja. Uvek su promptni u odgovaranju na sve zahteve, a problemi sa stambenom zajednicom se rešavaju sa izuzetnom brzinom i efikasnošću."
Stanar, SZ Ulofa Palmea 8a
📍Zvezdara, Beograd
"Oduševljen sam što imamo partnera poput Beohost firme koji ne samo da se brine o upravljanju nekretninama već i o dodatnim aspektima, poput čišćenja garaža. Sjajna usluga koja zaslužuje visoku ocenu!"
Upravnik nije pojedinac, naš tim Vam stoji na raspolaganju
Upravljanje stambenom zgradom i održavanje zgrade u Beogradu od strane pojedinca u praksi se nije pokazalo kao uspešan metod.
Iz tog razloga nudimo profesionalno upravljanje Vašom zgradom na vrhunskom nivou koji će obezbediti visok nivo sigurnosti za Vas i Vašu porodicu.
Na raspolaganju je ceo naš tim i to:
• Sektor za Administraciju
• Sektor za Komunikaciju
• Sektor za Upravljanje
• Sektor za Finansije
Ponuda za upravljanje stambenom zajednicom: od 350,00 RSD po stanu!
Kako mogu da promenim trenutnog upravnika zgrade?
Promena upravnika zgrade obično zahteva odluku 2/3 stanara na skupštini stanara.
Kako bi ste angažovali novog upravnika Zakon o stanovanju kaže da je potrebno da skupite potpise na skupštini stanara na dokumentu koji će biti zvaničan zapis sa sednice sastanka. Beohost Vam pruža sve šablone dokumenta kako bi novi profesionalni upravnik stambene zajednice što pre preuzeo odgovornost. Preuzmite dokumenta klikom na dugme ispod.
Brzo i lako do novog upravnika!
Od novog profesionalnog upravnika Vas deli nekoliko koraka, verujte nam, pred Vama je veoma brz i lak proces.
Prikupljanje potpisa stanara.
Predaja dokumentacije u opštini.
Dobijanje rešenja iz opštine.
Preuzimanje računa u banci.
Prvi sastanak stanara i nas.
Vreme trajanja procesa
Ako ste nezadovoljni uslugama trenutnog upravnika i želite da angažujete našu firmu, tu smo da Vam pomognemo u tom procesu.
Kontaktirajte nas već danas!
- Prikupljanje potpisa stanara1-5 dana
- Prikupljanje dokumentacije za odobrenje1-5 dana
- Preuzimanje računa i prvi zajednički sastanak1-3 dana
- Ukupno očekivano vreme3-13 dana
Beohost upravnici pružaju transparentne informacije
Tu smo da odgovorimo na sva Vaša pitanja i nedoumice
Šta su dužnosti profesionalnog upravnika?
Profesionalni upravnik stambenih jedinica ima ključnu ulogu u održavanju i unapređenju kvaliteta života u zajednici.
Profesionalno upravljanje zgradom obuhvata:
Upravljanje svakodnevnim operacijama zgrade ili kompleksa.
Održavanje reda i sigurnosti u zajednici.
Organizacija održavanja zajedničkih prostora i infrastrukture.
Vođenje evidencije o troškovima, finansijama i budžetu zajednice.
Komunikacija sa članovima zajednice i rešavanje njihovih pitanja i problema.
Pružanje podrške prilikom donošenja odluka koje se odnose na zajednicu.
Pravila za kućni red
Što se tiče reda i mira Odluka o opštim pravilima je jasna, vreme odmora predviđeno je od 16 do 18 časova i od 22 do 7 časova ujutru. U danima vikenda, od 14 do 18 časova i od 22 do 8 ujutru. Stanari u vreme odmora ne smeju da trče, ne viču, skaču i upotrebom mašina ili uređaja narušavaju tišinu u zgradi. Isto važi i ukoliko se u vremenu odmora nađu ispred zgrade ili odluče da baš tada urede travnjak i cveće. U slučaju porodičnih slavlja stanari su dužni da postavljanjem obaveštenja na vidnom mestu u zgradi o tome obaveste ostale stanare, s tim da se do 01h mora obezbediti mir i tišina.
Kapije i ulazna vrata moraju da se zaključavaju od 23 do 06 leti i zimi sat vremena ranije. Stanar koji ne poštuje kućni red kazniće se novačnom kaznom u iznosu od 5.000 dinara. Ukoliko je reč o pravnom licu, kazna je 50.000 dinara.
Šta podrazumeva tekuće održavanje?
Tekuće održavanje objekta jeste izvođenje radova koji se preduzimaju radi sprečavanja oštećenja koja nastaju upotrebom objekta ili radi otklanjanja tih oštećenja, a sastoje se od pregleda, popravki i preduzimanja preventivnih i zaštitnih mera, odnosno svi radovi kojima se obezbeđuje održavanje objekta na zadovoljavajućem nivou upotrebljivosti. To su krečenje, farbanje, zamena obloga, zamena sanitarija, radijatora, zamena unutrašnje i spoljašnje stolarije i bravarije, zamena unutrašnjih instalacija i opreme bez povećanja kapaciteta i drugi slični radovi, ako se njima ne menja spoljni izgled zgrade i ako nemaju uticaj na zajedničke delove zgrade i njihovo korišćenje – precizira se u Zakonu o planiranju i izgradnji.
Šta podrazumeva investiciono održavanje?
Tekuće održavanje objekta jeste izvođenje radova koji se preduzimaju radi sprečavanja oštećenja koja nastaju upotrebom objekta ili radi otklanjanja tih oštećenja, a sastoje se od pregleda, popravki i predInvesticiono održavanje je izvođenje građevinsko-zanatskih, odnosno drugih radova zavisno od vrste objekta u cilju poboljšanja uslova korišćenja objekta u toku eksploatacije – navodi se u Zakonu o planiranju i izgradnji. Da bi vaša nekretnina pratila korak sa vremenom, potrebno je planirati i investiciona ulaganja. To podrazumeva održavanje ili unapređivanje tržišne vrednosti nepokretnosti.
Minimalna visina iznosa za tekuće održavanje?
Minimalna visina iznosa troškova za tekuće održavanje zgrade predstavlja mesečni iznos utvrđen u apsolutnom iznosu za svaki poseban, odnosno samostalni deo zgrade i uključuje troškove za održavanje zemljišta za redovnu upotrebu zgrade.
Minimalni iznos na ime Tekućeg održavanja:
za stan i poslovni prostor u zgradi bez lifta u iznosu od 360,85 RSD;
za stan i poslovni prostor u zgradi sa liftom u iznosu od 469,11 RSD;
za garažu u iznosu od 216,51 RSD;
za garažne boksove i garažna mesta u iznosu od 144,34 RSD;
za samostalne delove zgrade (prostorije sa tehničkim uređajima, transformatorske stanice, skloništa) u iznosu od 216,51 RSD.
Kako funkcioniše naplata troškova zgrade?
Naplata funkcioniše putem izdatih uplatnica svakog meseca, zadužen iznos stanari uplaćuju na njihov zajednički račun, tojest račun Stambene Zajednice.Sa kojeg se dalje vrši naplata putem izdate Fakture prema Upravniku i prema ostalim dobavljačima ukoliko zgrada ima iste.
Zašto je potrebno plaćanje održavanja zgrade?
Prvobitno je bitno da vi i vaše komšije imate bezbedan i čist zajednički prostor, a nakon toga dolazi i vrednost vaše nekretnine. Kako bi se vršile aktivnosti u zgradi kao što su redovne i pravovremene popravke, čišćenje zgrada i još mnogo drugih potrebno je da se oformi budžet za isti, zato je potrebno da svaki stan odvaja neki iznos na mesečnom nivou i bude ažuran sa uplatama.
Da li moram da plaćam održavanje zgrade iako ne živim u stanu?
Da, po zakonu održavanje se mora plaćati bez obzira na to da li stanujete u zgradi.
Šta obuhvata jedna uplatnica po stanu?
Uplatnica koju svaki stan dobija na mesečnom nivou, bilo preko Infostana ili naših uplatnica sadrži tri stavke ukoliko to nije drugačije dogovoreno:
Tekuće održavanje
Investiciono održavanje
Naknada za upravnika
Kako da saznam ko je upravnik moje zgrade?
Vrio često nam se javljaju vlasnici stanova koji ne znaju ko im je upravnik zgrade pa je formirano ovo pitanje i dajemo vam odgovor u nadi da smo vam pomogli:Websajt za proveru podataka ko je upravnik u vašoj zgradi možete videti na internet saju na adresi (obavezno uneti naziv ulice i broj, kliknuti na naziv vaše zgrade i pogledati detalje): Jedinstvena evidencija stambenih zajednica. Ako je u vašoj zgradi izabran profesionalni upravnik, kontakt podatke upravnika možete pronaći na internet adresi: Registar upravnika zgrada