Prepustite našim upravnicima brigu o vašoj zgradi

Pružamo ruku svima koji su umorni od Profesionalnih Upravnika koji ništa ne rade. Učinite uslugu svojim komšijama i sebi — angažujte upravnika koji zaista brine o vašoj zgradi. Drugi obećavaju, mi zapravo radimo.

0 +

Zadovoljnih stanara

0 +

Stambenih objekata

0

Zaposlenih Upravnika

Hitna služba

Reagujemo brzo i efikasno na pozive upućene našoj službi za hitne intervencije. Naši profesionalni upravnici zgrade su dostupni i spremni da brzo odgovore na takve situacije i to 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, tokom praznika, oluja i sličnih situacija, kako bi se postarali da neočekivani problem bude rešen.

Čišćenje zgrade

Sarađujemo sa velikim brojem agencija koje se bave održavanjem higijene u ulazu. Takođe i u našem timu imamo vredno osoblje koje se bavi ovim aktivnostima, ali ne želimo da namećemo veći paket zgradi, to je stvar Vašeg izbora.

E-zgrada

Finansije kompletno transparentne. Svaki stanar dobija svoj nalog na našem websajtu gde može da prati obaveštenja, proveri svoj dug i takođe da proveri kvar i da prati koliko je dugo vremena prošlo od prijave naloga za rad, do samog izvršenja.

Održavanje

Održavanje zgrade se sastoji od Investicionog i Tekućeg održavanja. Sa svakom zgradom kojom upravljamo na početku godine pravimo plan rada i prioritet aktivnosti za tu godinu, u toku godine podnosimo izveštaje dokle smo stigli sa radovima i kako napredujemo.

Profesionalni upravnik Beograd

Vrlo verovatno i ne znate ko vam trenutno održava zgradu, ali su vam sledeće situacije veoma poznate:

  • Slušate prazna obećanja upravnika zgrade kako će se problemi rešiti, a ništa se ne dešava
  • U vašoj zgradi mnogo toga ne radi, a vi uredno plaćate račun za održavanje
  • Morate da stalno podsećate upravnika na probleme koje treba da reši
  • Nema inicijative ni ažurnosti
  • Plaćate račun za održavanje zgrade a ne znate na šta sve tačno taj novac odlazi
  • Nema ulaganja u infrastrukturu vaše zgrade.

Bitno je da znate ko vam održava zgradu. Bitno je da imate redovnu komunikaciju sa vašim upravnikom. Bitno je da Vaš upravnik ispunjava obećanja i ulaže svoje vreme u vašu zgradu. Bitno je da znate na šta odlazi vaš novac.

Nama je, pored svega navedenog, najbitnije da stanari zgrada o kojima brinemo budu zadovoljni.

Utisci o Beohost upravnicima

S obzirom da je najbitnije zadovoljstvo korisnika, pozivamo se da se raspitate u ulazima kojima smo mi angažovani da li su stanari zadovoljni. A njihove utiske možete pročitati i ovde:

Najčešća pitanja i odgovori:

Tekuće održavanje objekta jeste izvođenje radova koji se preduzimaju radi sprečavanja oštećenja koja nastaju upotrebom objekta ili radi otklanjanja tih oštećenja, a sastoje se od pregleda, popravki i preduzimanja preventivnih i zaštitnih mera, odnosno svi radovi kojima se obezbeđuje održavanje objekta na zadovoljavajućem nivou upotrebljivosti. To su krečenjefarbanjezamena oblogazamena sanitarijaradijatorazamena unutrašnje i spoljašnje stolarije i bravarijezamena unutrašnjih instalacija i opreme bez povećanja kapaciteta drugi slični radovi, ako se njima ne menja spoljni izgled zgrade i ako nemaju uticaj na zajedničke delove zgrade i njihovo korišćenje – precizira se u Zakonu o planiranju i izgradnji.

Investiciono održavanje je izvođenje građevinsko-zanatskih, odnosno drugih radova zavisno od vrste objekta u cilju poboljšanja uslova korišćenja objekta u toku eksploatacije – navodi se u Zakonu o planiranju i izgradnji.

Da bi vaša nekretnina (kuća ili vikendica) pratila korak sa vremenom, potrebno je planirati i investiciona ulaganja. To podrazumeva održavanje ili unapređivanje tržišne vrednosti nepokretnosti.

Minimalna visina iznosa troškova za tekuće održavanje zgrade predstavlja mesečni iznos utvrđen u apsolutnom iznosu za svaki poseban, odnosno samostalni deo zgrade i uključuje troškove za održavanje zemljišta za redovnu upotrebu zgrade.

Minimalni iznos na ime Tekućeg Održavanja :

– za stan i poslovni prostor u zgradi bez lifta u iznosu od 360,85 RSD;

– za stan i poslovni prostor u zgradi sa liftom u iznosu od 469,11 RSD;

– za garažu u iznosu od 216,51 RSD;

– za garažne boksove i garažna mesta u iznosu od 144,34 RSD;

– za samostalne delove zgrade (prostorije sa tehničkim uređajima, transformatorske stanice, skloništa) u iznosu od 216,51 RSD.

 

 

Minimalna visina iznosa izdvajanja na ime troškova investicionog održavanja zajedničkih delova zgrade predstavlja mesečni iznos izdvajanja utvrđen u apsolutnom iznosu po kvadratnom metru površine posebnog, odnosno samostalnog dela zgrade.

Minimalni iznos na ime Investicionog održavanja:

– po kvadratnom metru stana ili poslovnog prostora za zgrade bez lifta starosti do 10 godina u iznosu od 3,13 RSD,

starosti od 10 do 20 godina u iznosu od 4,69 RSD,

starosti od 20 do 30 godina u iznosu 6,25 RSD

i starosti od 30 godina 7,82 RSD;

– po kvadratnom metru stana ili poslovnog prostora za zgrade sa liftom starosti do 10 godina u iznosu od 4,07 RSD,

starosti od 10 do 20 godina u iznosu od 6,10 RSD,

starosti od 20 do 30 godina u iznosu od 8,13 RSD

i starosti od 30 godina u iznosu od 10,16 RSD;

– po kvadratnom metru garaže kao posebnog dela zgrade, starosti do 10 godina u iznosu od 1,25 RSD,

starosti od 10 do 20 godina u iznosu od 1,88 RSD,

starosti od 20 do 30 godina u iznosu od 2,50 RSD

i starosti od 30 godina u iznosu od 3,13 RSD;

– po kvadratnom metru garažnog boksa i garažnog mesta kao posebnog dela zgrade starosti do 10 godina u iznosu od 1,88 RSD,

starosti od 10 do 20 godina u iznosu od 2,81 RSD,

starosti od 20 do 30 godina u iznosu od 3,75 RSD

i starosti od 30 godina u iznosu od 4,69 RSD;

 

Naplata funkcioniše putem izdatih uplatnica svakog meseca, zadužen iznos stanari uplaćuju na njihov zajednički račun, tojest račun Stambene Zajednice.

Sa kojeg se dalje vrši naplata putem izdate Fakture prema Upravniku i prema ostalim dobavljačima ukoliko zgrada ima iste.

Prvobitno je bitno da vi i vaše komšije imate bezbedan i čist zajednički prostor, a nakon toga dolazi i vrednost vaše nekretnine. Kako bi se vršile aktivnosti u zgradi kao što su redovne i pravovremene popravke, čišćenje zgrada i još mnogo drugih potrebno je da se oformi budžet za isti, zato je potrebno da svaki stan odvaja neki iznos na mesečnom nivou i bude ažuran sa uplatama.

Da, po zakonu održavanje se mora plaćati bez obzira na to da li stanujete u zgradi.

Uplatnica koju svaki stan dobija na mesečnom nivou, bilo preko Infostana ili naših uplatnica sadrži tri stavke ukoliko to nije drugačije dogovoreno

  1. Tekuće održavanje
  2. Investiciono održavanje
  3. Naknada za upravnika 

Kako bi angažovali ili smenili upravnika potrebno je samo da se se skupi 67% potpisa vlasnika na Zapisnik i da se preda u opštinu.

Ukoliko vas interesuje kako zapisnik treba da izgleda, ili želite da preuzmete šablon kliknite ovde. Preuzmi šablon zapisnika