Prepustite našim upravnicima brigu o vašoj zgradi
Pružamo ruku svima koji su umorni od Profesionalnih Upravnika koji ništa ne rade. Učinite uslugu svojim komšijama i sebi — angažujte upravnika koji zaista brine o vašoj zgradi. Drugi obećavaju, mi zapravo radimo.
Zadovoljnih stanara
Stambenih objekata
Zaposlenih Upravnika

Hitna služba
Reagujemo brzo i efikasno na pozive upućene našoj službi za hitne intervencije. Naši profesionalni upravnici zgrade su dostupni i spremni da brzo odgovore na takve situacije i to 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, tokom praznika, oluja i sličnih situacija, kako bi se postarali da neočekivani problem bude rešen.

Čišćenje zgrade
Sarađujemo sa velikim brojem agencija koje se bave održavanjem higijene u ulazu. Takođe i u našem timu imamo vredno osoblje koje se bavi ovim aktivnostima, ali ne želimo da namećemo veći paket zgradi, to je stvar Vašeg izbora.

E-zgrada
Finansije kompletno transparentne. Svaki stanar dobija svoj nalog na našem websajtu gde može da prati obaveštenja, proveri svoj dug i takođe da proveri kvar i da prati koliko je dugo vremena prošlo od prijave naloga za rad, do samog izvršenja.

Održavanje
Održavanje zgrade se sastoji od Investicionog i Tekućeg održavanja. Sa svakom zgradom kojom upravljamo na početku godine pravimo plan rada i prioritet aktivnosti za tu godinu, u toku godine podnosimo izveštaje dokle smo stigli sa radovima i kako napredujemo.
Profesionalni upravnik Beograd
Vrlo verovatno i ne znate ko vam trenutno održava zgradu, ali su vam sledeće situacije veoma poznate:
- Slušate prazna obećanja upravnika zgrade kako će se problemi rešiti, a ništa se ne dešava
- U vašoj zgradi mnogo toga ne radi, a vi uredno plaćate račun za održavanje
- Morate da stalno podsećate upravnika na probleme koje treba da reši
- Nema inicijative ni ažurnosti
- Plaćate račun za održavanje zgrade a ne znate na šta sve tačno taj novac odlazi
Nema ulaganja u infrastrukturu vaše zgrade.
Bitno je da znate ko vam održava zgradu. Bitno je da imate redovnu komunikaciju sa vašim upravnikom. Bitno je da Vaš upravnik ispunjava obećanja i ulaže svoje vreme u vašu zgradu. Bitno je da znate na šta odlazi vaš novac.
Nama je, pored svega navedenog, najbitnije da stanari zgrada o kojima brinemo budu zadovoljni.

Utisci o Beohost upravnicima
S obzirom da je najbitnije zadovoljstvo korisnika, pozivamo se da se raspitate u ulazima kojima smo mi angažovani da li su stanari zadovoljni. A njihove utiske možete pročitati i ovde:



Najčešća pitanja i odgovori:
Tekuće održavanje objekta jeste izvođenje radova koji se preduzimaju radi sprečavanja oštećenja koja nastaju upotrebom objekta ili radi otklanjanja tih oštećenja, a sastoje se od pregleda, popravki i preduzimanja preventivnih i zaštitnih mera, odnosno svi radovi kojima se obezbeđuje održavanje objekta na zadovoljavajućem nivou upotrebljivosti. To su krečenje, farbanje, zamena obloga, zamena sanitarija, radijatora, zamena unutrašnje i spoljašnje stolarije i bravarije, zamena unutrašnjih instalacija i opreme bez povećanja kapaciteta i drugi slični radovi, ako se njima ne menja spoljni izgled zgrade i ako nemaju uticaj na zajedničke delove zgrade i njihovo korišćenje – precizira se u Zakonu o planiranju i izgradnji.
Investiciono održavanje je izvođenje građevinsko-zanatskih, odnosno drugih radova zavisno od vrste objekta u cilju poboljšanja uslova korišćenja objekta u toku eksploatacije – navodi se u Zakonu o planiranju i izgradnji.
Da bi vaša nekretnina (kuća ili vikendica) pratila korak sa vremenom, potrebno je planirati i investiciona ulaganja. To podrazumeva održavanje ili unapređivanje tržišne vrednosti nepokretnosti.
Minimalna visina iznosa troškova za tekuće održavanje zgrade predstavlja mesečni iznos utvrđen u apsolutnom iznosu za svaki poseban, odnosno samostalni deo zgrade i uključuje troškove za održavanje zemljišta za redovnu upotrebu zgrade.
Minimalni iznos na ime Tekućeg Održavanja :
– za stan i poslovni prostor u zgradi bez lifta u iznosu od 360,85 RSD;
– za stan i poslovni prostor u zgradi sa liftom u iznosu od 469,11 RSD;
– za garažu u iznosu od 216,51 RSD;
– za garažne boksove i garažna mesta u iznosu od 144,34 RSD;
– za samostalne delove zgrade (prostorije sa tehničkim uređajima, transformatorske stanice, skloništa) u iznosu od 216,51 RSD.
Minimalna visina iznosa izdvajanja na ime troškova investicionog održavanja zajedničkih delova zgrade predstavlja mesečni iznos izdvajanja utvrđen u apsolutnom iznosu po kvadratnom metru površine posebnog, odnosno samostalnog dela zgrade.
Minimalni iznos na ime Investicionog održavanja:
– po kvadratnom metru stana ili poslovnog prostora za zgrade bez lifta starosti do 10 godina u iznosu od 3,13 RSD,
starosti od 10 do 20 godina u iznosu od 4,69 RSD,
starosti od 20 do 30 godina u iznosu 6,25 RSD
i starosti od 30 godina 7,82 RSD;
– po kvadratnom metru stana ili poslovnog prostora za zgrade sa liftom starosti do 10 godina u iznosu od 4,07 RSD,
starosti od 10 do 20 godina u iznosu od 6,10 RSD,
starosti od 20 do 30 godina u iznosu od 8,13 RSD
i starosti od 30 godina u iznosu od 10,16 RSD;
– po kvadratnom metru garaže kao posebnog dela zgrade, starosti do 10 godina u iznosu od 1,25 RSD,
starosti od 10 do 20 godina u iznosu od 1,88 RSD,
starosti od 20 do 30 godina u iznosu od 2,50 RSD
i starosti od 30 godina u iznosu od 3,13 RSD;
– po kvadratnom metru garažnog boksa i garažnog mesta kao posebnog dela zgrade starosti do 10 godina u iznosu od 1,88 RSD,
starosti od 10 do 20 godina u iznosu od 2,81 RSD,
starosti od 20 do 30 godina u iznosu od 3,75 RSD
i starosti od 30 godina u iznosu od 4,69 RSD;
Naplata funkcioniše putem izdatih uplatnica svakog meseca, zadužen iznos stanari uplaćuju na njihov zajednički račun, tojest račun Stambene Zajednice.
Sa kojeg se dalje vrši naplata putem izdate Fakture prema Upravniku i prema ostalim dobavljačima ukoliko zgrada ima iste.
Prvobitno je bitno da vi i vaše komšije imate bezbedan i čist zajednički prostor, a nakon toga dolazi i vrednost vaše nekretnine. Kako bi se vršile aktivnosti u zgradi kao što su redovne i pravovremene popravke, čišćenje zgrada i još mnogo drugih potrebno je da se oformi budžet za isti, zato je potrebno da svaki stan odvaja neki iznos na mesečnom nivou i bude ažuran sa uplatama.
Da, po zakonu održavanje se mora plaćati bez obzira na to da li stanujete u zgradi.
Uplatnica koju svaki stan dobija na mesečnom nivou, bilo preko Infostana ili naših uplatnica sadrži tri stavke ukoliko to nije drugačije dogovoreno
- Tekuće održavanje
- Investiciono održavanje
- Naknada za upravnika
Kako bi angažovali ili smenili upravnika potrebno je samo da se se skupi 67% potpisa vlasnika na Zapisnik i da se preda u opštinu.
Ukoliko vas interesuje kako zapisnik treba da izgleda, ili želite da preuzmete šablon kliknite ovde. Preuzmi šablon zapisnika