Ukoliko stanari nisu zadovoljni našim radom u prvih 3 meseca, vraćamo novac - bez ikakvih pitanja!

Profesionalni
upravnici zgrada

Pristupačni paketi po meri za sve vrste stambenih zajednica.

Ukoliko stanari nisu zadovoljni našim radom u prvih 3 meseca, vraćamo novac – bez ikakvih pitanja!

Istražite još

Angažujte nas bez rizika uz potpunu garanciju!

Naša firma pruža pouzdane usluge profesionalnog upravljanja, s potpunom garancijom zadovoljstva. Ako niste zadovoljni našim uslugama u prva tri meseca, vraćamo novac stambenoj zajednici! ✅

Šta radimo u prva tri meseca našeg angažmana?

Izradićemo detaljan plan rada

Uradićemo presek finansijskog stanja zgrade

Aplicirati za sve aktivne opštinske subvencije

Izvršiti generalni tehnički pregled zgrade

Izradićemo detaljan plan rada

Da li ste zadovoljni Vašim trenutnim upravnikom zgrade?

Da li se prepoznajete u sledećim situacijama?

👉🏻

Prazna obećanja upravnika koja se ne ostvaruju.

👉🏻

Neispravne stvari u zgradi, iako redovno plaćate održavanje.

👉🏻

Neprestano podsećanje upravnika na probleme.

👉🏻

Nedostatak inicijative i ažurnosti.

👉🏻

Nejasnoća oko troškova održavanja zgrade.

👉🏻

Nedostatak investicija u infrastrukturu zgrade.

🔔 Vreme je za promenu!

Portfolio zgrada u našem sistemu

Više od 180 stambenih objekata u Beogradu koristi Beohost usluge!

Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.
Pogledaj ceo Beohost portfolio!
Preuzmi kompletan Beohost portfolio sa referencama projekata.

Šta stanari kažu o nama?

Više od 8700 stanara zadovoljno je našim uslugama, pridružite im se!

Cenovnik

Zbog velikog broja upita, primamo samo još 3 zgrade u portfolio do kraja meseca!

Popunjeni kapaciteti naših upravnika
93%
Pošalji nam upit DANAS, ako želite da mi sredimo Vašu zgradu⌛️
🥈 Srebrni paket
Od 10 do 20 stanova
650 rsd/mesečno
Paket uključuje:
Godišnji plan rada
Naplata putem infostana
Upravljanje finansijama
Garancija na usluge ✅
Preuzmite ponudu
Kliknite da preuzmete ponudu
🥇 Zlatni paket
Od 20 do 30 stanova
450 rsd/mesečno
Paket uključuje:
Godišnji plan rada
Naplata putem infostana
Upravljanje finansijama
Garancija na usluge ✅
Preuzmite ponudu
Kliknite da preuzmete ponudu
🥇 Platinum paket
Više od 40 stanova
350 rsd/mesečno
Paket uključuje:
Godišnji plan rada
Naplata putem infostana
Upravljanje finansijama
Garancija na usluge ✅
Preuzmite ponudu
Kliknite da preuzmete ponudu

Upravnik nije pojedinac, naš tim Vam stoji na raspolaganju

Vladislav Stefanović
Menadžer sektora za upravljanje
+381 61 62 19 100
Andjela Komnenović
Menadžer sektora za komunikaciju
+381 60 62 19 102
Gordana Nikolić
Direktor sektora za finansije
finansije@beohost.rs
Tu smo zbog Vas

Upravljanje zgradom od strane pojedinca u praksi se nije pokazalo kao uspešan metod.
Iz tog razloga nudimo upravljanje Vašom zgradom na vrhunskom nivou koji će obezbediti visok nivo sigurnosti za Vas i Vašu porodicu.

Na raspolaganju je ceo naš tim i to:
Sektor za Administraciju
Sektor za Komunikaciju
Sektor za Upravljanje
Sektor za Finansije

Sve za već od 350,00 RSD po stanu!

Pošaljite upit

Kako mogu da promenim trenutnog upravnika zgrade?

Preuzmi inicijativu, donesi promenu.

Promena upravnika zgrade obično zahteva odluku 2/3 stanara na skupštini stanara.

Kako bi ste angažovali novog upravnika potrebno je da skupite potpise na skupštini stanara na dokumentu koji će biti zvaničan zapis sa sednice sastanka. Naša frima Vam pruža sve šablone dokumenta, klikom na dugme ispod.

Brzo i lako do novog upravnika!

Od novog profesionalnog upravnika Vas deli nekoliko koraka, verujte nam, pred Vama je veoma brz i lak proces.

Prikupljanje potpisa stanara.

Predaja dokumentacije u opštini.

Dobijanje rešenja iz opštine.

Preuzimanje računa u banci.

Prvi sastanak stanara i nas.

Vreme trajanja procesa

Ako ste nezadovoljni uslugama trenutnog upravnika i želite da angažujete našu firmu, tu smo da Vam pomognemo u tom procesu.

Kontaktirajte nas već danas!

  • Prikupljanje potpisa stanara
    1-5 dana
  • Prikupljanje dokumentacije za odobrenje
    1-5 dana
  • Preuzimanje računa i prvi zajednički sastanak
    1-3 dana
  • Ukupno očekivano vreme
    3-13 dana

Beohost vam pruža transparentne informacije

Da li znate kako se troši Vaš novac u okviru stambene zajednice?

Novac stanara, to jest fond zgrade od kada je Beohost preuzeo upravljanje zgradom, proradio je i na računu ima mnogo više novca nego ranije.

Da li znate kako se troši Vaš novac u okviru stambene zajednice?

Mi vodimo transparentnu evidenciju i precizno Vas informišemo o svim troškovima na koje odlazi novac Vaše stambene zajednice.

Da li znate kako se troši Vaš novac u okviru stambene zajednice?

Mi vodimo transparentnu evidenciju i precizno Vas informišemo o svim troškovima na koje odlazi novac Vaše stambene zajednice.

Tu smo da odgovorimo na sva Vaša pitanja i nedoumice

Šta su dužnosti profesionalnog upravnika?

Profesionalni upravnik stambenih jedinica ima ključnu ulogu u održavanju i unapređenju kvaliteta života u zajednici.
Neki od ključnih zaduženja uključuju:

  • Upravljanje svakodnevnim operacijama zgrade ili kompleksa.

  • Održavanje reda i sigurnosti u zajednici.

  • Organizacija održavanja zajedničkih prostora i infrastrukture.

  • Vođenje evidencije o troškovima, finansijama i budžetu zajednice.

  • Komunikacija sa članovima zajednice i rešavanje njihovih pitanja i problema.

  • Pružanje podrške prilikom donošenja odluka koje se odnose na zajednicu.

Pravila za kućni red

Što se tiče reda i mira Odluka o opštim pravilima je jasna, vreme odmora predviđeno je od 16 do 18 časova i od 22 do 7 časova ujutru. U danima vikenda, od 14 do 18 časova i od 22 do 8 ujutru.Stanari u vreme odmora ne smeju da trče, ne viču, skaču i upotrebom mašina ili uređaja narušavaju tišinu u zgradi. Isto važi i ukoliko se u vremenu odmora nađu ispred zgrade ili odluče da baš tada urede travnjak i cveće. U slučaju porodičnih slavlja stanari su dužni da postavljanjem obaveštenja na vidnom mestu u zgradi o tome obaveste ostale stanare, s tim da se do 01h mora obezbediti mir i tišina.

Kapije i ulazna vrata moraju da se zaključavaju od 23 do 06 leti i zimi sat vremena ranije.Stanar koji ne poštuje kućni red kazniće se novačnom kaznom u iznosu od 5.000 dinara. Ukoliko je reč o pravnom licu, kazna je 50.000 dinara.

Šta podrazumeva tekuće održavanje?

Tekuće održavanje objekta jeste izvođenje radova koji se preduzimaju radi sprečavanja oštećenja koja nastaju upotrebom objekta ili radi otklanjanja tih oštećenja, a sastoje se od pregleda, popravki i preduzimanja preventivnih i zaštitnih mera, odnosno svi radovi kojima se obezbeđuje održavanje objekta na zadovoljavajućem nivou upotrebljivosti. To su krečenje, farbanje, zamena obloga, zamena sanitarija, radijatora, zamena unutrašnje i spoljašnje stolarije i bravarije, zamena unutrašnjih instalacija i opreme bez povećanja kapaciteta i drugi slični radovi, ako se njima ne menja spoljni izgled zgrade i ako nemaju uticaj na zajedničke delove zgrade i njihovo korišćenje – precizira se u Zakonu o planiranju i izgradnji.

Šta podrazumeva investiciono održavanje?


Tekuće održavanje objekta jeste izvođenje radova koji se preduzimaju radi sprečavanja oštećenja koja nastaju upotrebom objekta ili radi otklanjanja tih oštećenja, a sastoje se od pregleda, popravki i predInvesticiono održavanje je izvođenje građevinsko-zanatskih, odnosno drugih radova zavisno od vrste objekta u cilju poboljšanja uslova korišćenja objekta u toku eksploatacije – navodi se u Zakonu o planiranju i izgradnji. Da bi vaša nekretnina (kuća ili vikendica) pratila korak sa vremenom, potrebno je planirati i investiciona ulaganja. To podrazumeva održavanje ili unapređivanje tržišne vrednosti nepokretnosti.

Minimalna visina iznosa za tekuće održavanje?

Minimalna visina iznosa troškova za tekuće održavanje zgrade predstavlja mesečni iznos utvrđen u apsolutnom iznosu za svaki poseban, odnosno samostalni deo zgrade i uključuje troškove za održavanje zemljišta za redovnu upotrebu zgrade.
Minimalni iznos na ime Tekućeg održavanja:

  • za stan i poslovni prostor u zgradi bez lifta u iznosu od 360,85 RSD;

  • za stan i poslovni prostor u zgradi sa liftom u iznosu od 469,11 RSD;

  • za garažu u iznosu od 216,51 RSD;

  • za garažne boksove i garažna mesta u iznosu od 144,34 RSD;

  • za samostalne delove zgrade (prostorije sa tehničkim uređajima, transformatorske stanice, skloništa) u iznosu od 216,51 RSD.

Kako funkcioniše naplata troškova zgrade?

Naplata funkcioniše putem izdatih uplatnica svakog meseca, zadužen iznos stanari uplaćuju na njihov zajednički račun, tojest račun Stambene Zajednice.Sa kojeg se dalje vrši naplata putem izdate Fakture prema Upravniku i prema ostalim dobavljačima ukoliko zgrada ima iste.

Zašto je potrebno plaćanje održavanja zgrade?

Prvobitno je bitno da vi i vaše komšije imate bezbedan i čist zajednički prostor, a nakon toga dolazi i vrednost vaše nekretnine. Kako bi se vršile aktivnosti u zgradi kao što su redovne i pravovremene popravke, čišćenje zgrada i još mnogo drugih potrebno je da se oformi budžet za isti, zato je potrebno da svaki stan odvaja neki iznos na mesečnom nivou i bude ažuran sa uplatama.

Da li moram da plaćam održavanje zgrade iako ne živim u stanu?

Da, po zakonu održavanje se mora plaćati bez obzira na to da li stanujete u zgradi.

Šta obuhvata jedna uplatnica po stanu?

Uplatnica koju svaki stan dobija na mesečnom nivou, bilo preko Infostana ili naših uplatnica sadrži tri stavke ukoliko to nije drugačije dogovoreno:

  • Tekuće održavanje

  • Investiciono održavanje

  • Naknada za upravnika

Kako da saznam ko je upravnik moje zgrade?

Vrio često nam se javljaju vlasnici stanova koji ne znaju ko im je upravnik zgrade pa je formirano ovo pitanje i dajemo vam odgovor u nadi da smo vam pomogli:Websajt za proveru podataka ko je upravnik u vašoj zgradi možete videti na internet saju na adresi (obavezno uneti naziv ulice i broj, kliknuti na naziv vaše zgrade i pogledati detalje): Jedinstvena evidencija stambenih zajednica. Ako je u vašoj zgradi izabran profesionalni upravnik, kontakt podatke upravnika možete pronaći na internet adresi: Registar upravnika zgrada

Imate još pitanja?

Rado ćemo odgovoriti na svako Vaše pitanje.